Wróć Wróć

Padomes

Padomes
Redzēt visu

Instrukcijas

Instrukcijas
Redzēt visu

Biežāk uzdotie jautājumi

Biežāk uzdotie jautājumi
Redzēt visu

Informācija pircējiem

  • Apmaksa
  • Garantija un serviss
  • Piegāde
  • Preču atgriešana

Preču apmaksas metodes

PAYSERA

Maksājums tiek veikts, izmantojot Paysera.

Bezskaidras naudas maksājums

Lai norēķinātos par precēm ar bankas pārskaitījumu, veicot pasūtījumu, jums jāizvēlas punktu "Saņemt rēķinu apmaksai" un pēc tam to jāaizpilda. Rēķins jums tiks nosūtīts pa e-pastu. Pasūtījums tiek nosūtīts pēc līdzekļu ieskaitīšanas.


Garantija un serviss

Visi mūsu produkti ir sertificēti Eiropā, un tos saskaņā ar ražotāja garantiju var apkalpot pilnvarotos servisa centros.

Garantijas nosacījumi

Garantijas laiku noteiktam produktam nosaka ražotājs. Remonta veikšanas pamatojums uz garantijas pamata ir pareizi aizpildīta, bez labojumiem izgatavotāja garantijas karte, kā arī pirkuma faktu apliecinoši dokumenti.

Garantijas apkalpošanas atteikums

Garantijas remonts netiek veikts:

  • lietošanas noteikumu pārkāpšana ;
  • preču remonts nesertificētā servisa centrā;
  • produkts, kas paredzēts personiskām vai mājsaimniecības vajadzībām, tika izmantots rūpniecības vai citā sfērā, kas neatbilst tā paredzētajam mērķim;
  • produkta konstrukcijas izmaiņas, ja tas nav norādīts tā lietošanas rokasgrāmatā;
  • iekšpusē ir konstatēti svešķermeņi;
  • mehāniski un citi bojājumi, ko izraisa ārējie faktori;
  • bojājumi, ko radījis neoriģinālo adapteru un rezerves daļu izmantošana, ko nav nodrošinājis ražotājs.
  • Garantija neattiecas uz izlietojamiem materiāliem (sastāvdaļām, kurām produkta lietošanas laikā nepieciešama periodiska nomaiņa). Šādu detaļu un to resursu saraksts ir norādīts katra konkrētā modeļa rokasgrāmatā. Arī citos gadījumos, ko nosaka Latvijas likumdošana un / vai attiecīgā produkta garantijas karte.


Piegāde

Piegāde Latvijas robežās maksā 10 eur. Piegādes laiks ilgst no 7 līdz 14 darba dienām no pasūtījuma apstiprināšanas brīža.

Pēc saņemšanas ir jāpārbauda, ​​vai precei nav mehānisku bojājumu. Ja atrodat šādus defektus, jums jāsazinās ar mums. Ja saņemšanas laikā netika atrasti redzami defekti, pretenzijas par mehāniskiem bojājumiem netiks pieņemtas.

 

Preču atgriešana

Preču atgriešana 14 dienu laikā tiek veikta saskaņā ar Latvijas likumu "Par patērētāju tiesību aizsardzību".

Preces atgriešana atteikuma tiesību gadījumā ir iespējama 14 dienu laikā no preces pirkuma (saņemšanas) dienas.

Jums ir tiesības pārbaudīt preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā, proti pārbaudīt preci, lai noskaidrotu tās raksturu, nevis citā nolūkā. Atcerieties, ka esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos.

 

Preces nevar atgriezt 14 dienu laikā, ja:

  • patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu
  • patērētājs ir iznīcinājis vai būtiski sabojājis preces iesaiņojumu;
  • preces ātri bojājas vai drīz beigsies to derīguma termiņš;

Lai atgrieztu preci, lūdzu, uzrakstiet iesniegumu brīvā formā un nosūtiet to uz e-pastu info@nortberg.lt

Jūs varat nosūtīt preces, izmantojot transporta uzņēmumu.

Lai atgrieztu preci, prece ir jānosūta:

Saņēmējs: UAB Balta technika

Adrese: Zemynos str. 5, Vilnius, Lithuania

Telefons:+37061477483

Kāpēc tieši
NORTBERG?

  • Informācija pircējiem
    Ātra
    un droša piegāde
  • Informācija pircējiem
    Produkts
    tieši no ražotāja
  • Informācija pircējiem
    Kvalitātes
    garantija
  • Informācija pircējiem
    Garantijas
    un pēcgarantijas serviss